Bullkalas

Här är det fullt upp. Varvar lägenhets-fix med jobb och träning. Vi börjar komma i ordning i lägenheten men har inget internet än så jag har lite svårt för att uppdatera. Jag har lånat Stinas internet så att jag kan betala lite räkningar idag.. Det måste ju tyvär göras ibland det också.
Igår bakade vi kanelbullar och kola/chokladkakor. Idag ligger en påse med sex bullar i frysen. De andra 36 gick åt igår. Haha :) Jag åt fyra stycken så idag har jag ont i magen. Martin den stackarn måste må pyton, han klämde i sig närmare tio. :D

Nu ska jag ta hand om disken, sen ta mig ut på en promenad och röra på fläsket. Jag ska försöka uppdatera mer när vi fått internet.

Kommentarer
Postat av: ms

det är gott med bullar ;)

2010-09-18 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0