Lördagsunderhållning

Hur kan det ta emot att sätta igång och börja städa när rummet jag ska städa knappt är på 20 m²? Är det för att jag är lat eller för att det är fruktansvärt tråkigt att städa? Eller kanske båda? I vilket fall som helst kan det ta flera timmar för mig att städa här hemma då jag ofta avbryter mitt i allt och hittar på något annat.
Idag är Martin iväg på match hela dagen så jag tänkte passa på att plugga en del. Sen kom jag på att det är sista lördagen på lovet så jag tänker naturligtvis inte plugga idag.. Istället tänker jag storstäda, för det är ju tillomed roligare än att plugga. Skolan får jag ta tag i imorgon.

När jag städat färdigt ska jag nog unna mig lite choklad ;) (lägg märke till Martins tå i hörnet :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0