Long time no seen

Jotack, jag vet. Ni saknar mig ;) Mitt liv är för nuvarande fullsmeckat med skolarbeten och fotbollsträning. Och när varken skola eller träning tar upp min tid så sover eller äter jag. För tillfället provtränar jag för Dalsjöfors/Byttorp, två boråslag som har slagits ihop inför kommande säsong. Om två veckor vet jag antagligen vart jag ska spendera säsongen, typ samtidigt som projektarbetet kommer att lämnas in. Fram tills dess är det full rulle och lite vila.
Imorse hade vi ytterliggare ett pass cirkelgym på friskis. Nu orkar jag knappt lyfta ett finger.. Den "ordinarie" instruktören var borta och istället sprang det en snygg kille mellan maskinerna och manade på en att ta i. Klart som fan man tog ut sig mer än vanligt..
Nu ni mina vänner ska jag kila. Kvällen ska spenderas med köttfärslimpa, martin och tv. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Hej sötnos, du har en present att hämta hos mig ;) Puss!

Postat av: Emma

Bällen! Dags för en update här tycker jag? ;) Saknar dig så mycket! Har tittat på en massa gamla kort idag, och fick sån hemlängtan, till er och till sommaren! I år blir det en bra sommar, tror du inte det? I klass med 2007? :) Hoppas du har det riktigt bra och att vi kan ses snart! Många kramar <3

Postat av: Lina

Hej :) yes! Jag kan skrivs mitt program i bloggen. Gjorde det med mitt gamla program. Men jag har bytt :) kan göra det ikväll :) hoppas det blir bra? Annars, kolla Youtube.. Sök på vsttengympa på engelska. H/aha. Äre watergymnastic? ;p

2010-03-16 @ 13:43:48
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Linen

Oh, puss till påsk till dig å! Kommer du hem i påsk? :)

2010-03-28 @ 22:02:39
URL: http://lifeoflinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0