Last day

Mätt som en plätt.. efter en fin middag med lax å potäter ;) strax blir det filmmys med pappa och lillsyrran sen måste jag packa väskan för ytterliggare lite boråsliv. Det känns tomt på nått sätt, typ obekvämt.. Hade helst varit kvar hemma mycket mer. Men man kan ju inte få allt här i världen. :(

Hittade lite gamla bilder på pappas dator här om dagen..

Syskonen Eriksson julen 09.



Jag och Martin åkte gocart på Leksand sommarland i somras.



Jag kom sist.. Men egentligen åkte jag så fort att ingen hann se när jag varvade.. ;)



Mest glad att jag överlevde mitt första gocartåk.


Kommentarer
Postat av: Martin

Julen 09? :P

2010-01-04 @ 23:22:45
Postat av: Anna-Karin

Martin hade precis samma fundering som jag?)

2010-01-04 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0