Mitt 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hittade min kärlek
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag kommer inte ihåg förra årets nyårslöfte, så antagligen inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej. I början på det här året kommer bebisarna :)
4. Dog någon som stod dig nära? Bekanta :(
5. Vilka länder besökte du? Norge and Italy
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer äventyr och impulsgrejer
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 17 mars ♥ och många fler.
8. Vad var din största framgång 2009? Kärleken
9. Största misstaget? Att missa helahalva säsongen pga en skitskada..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? To much
11. Bästa köpet? Mina vita nikeskor.. Im in love ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? trisslotter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjort mig glad i år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? pass
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat familj och vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt energi på folk som inte förtjänat det
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj och Martin! ♥
19. Blev du kär i år? Om jag blev! ;)
20. Favoritprogram på TV? Inte bonde iallafall :)
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna
22. Största musikaliska upptäckten? Att Lovisa kunde sjunga. Riktigt bra!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag tror inte att jag önskade mig något
25. Något du önskade dig men inte fick? -
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Middag och bio med Martin
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? en fotbollssäsong utan skador
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lugn
29. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson
31. Vem saknade du? Dalarna och allt där till..
32. De bästa nya människorna du träffade? Martins fina familj.

Det var ett bra år!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du är så söt, jag ryser i hela kroppen när jag läser detta:) DU är det bästa som hänt mig!!!

2010-01-03 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0