2010

Den här julen och nyår har varit väldigt bra, den bästa på väldigt länge. Och det är min familj och mina kära vänners förtjänst! <3
Nu startar ett nytt år med nya möjligheter. Jag ska bla ta studenten och ge mig ut i det riktigt (?) vuxenlivet. Många nya beslut kommer fattas och jag måste bestämma mig för om jag ska ta mitt pack och flytta tillbaks till Dalarna eller stanna kvar i göteborgstrakterna.. Eller kanske göra något helt annat? Vad jag än bestämmer mig för har jag många fina människor som står vid min sida. Och jag känner att det kommer bli ett fint år 2010! :)


Kommentarer
Postat av: Linen

<3

2010-01-02 @ 15:32:27
URL: http://lifeoflinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0