My dream is to fly over the rainbow so high

Som jag nämde igår så har jag fått jobb på fritids. Som det ser ut nu ska jag jobba den här veckan och hela nästa vecka, sen får vi se när och om det blir mer jobb på skolan. Jag hoppar in där det behövs och det kan bli allt från mat-tant till idrottslärare. :) Under tiden letar jag andra jobb, så om ni vet något är det bara att säga till.
Nu är det förresten bara två dagar kvar! På lördag får vi nyckeln till lägenheten :) TJOOOOHO! om ni bara visste hur mycket jag har längtat efter det här. Vi har tajmat in det rätt fint också, eftersom IKEA- och MIOkatalogen kom i veckan. Nu fattas bara typ hundratusen kronor.. Så att jag har råd att köpa allt jag vill ha. haha! Dream on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0