Två bristningar i baklåret, check! :((

Japp, så sant som det är sagt. Tyvär. Jag var till naprapaten imorse och hon bekräftade det jag inte ville höra, jag har två bristningar i höger baklår. Och jaha, vad innebär det? Det vet jag inte riktigt. Men hon nämde något om ingen fotboll och rehab-träning i kanske tre veckor.. Allt beror på hur jag reagerar på behandlingen. Ska tillbaks till naprapaten på tisdag för ytterliggare besked.
Just nu känns det som att jag tar ett steg upp och två steg tillbaks. Men jag ger mig inte! Jag ska tillbaks upp till toppen igen. Det är ett som är säkert! Jag får se det från den ljusa sidan.. Nu har jag mer tid till att fixa i lägenheten, som vi förhoppningsvis får tillträde till om ca en vecka..

Ikväll ska jag tröst-äta tacos och se någon värdelös film på tv:n. Fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men skruttan! Illa! Min gamla skröpliga kropp verkar inte heller vara inställd på fotboll för tillfället, har irriterat nån muskel bak i vänsterknät så jag knappt tar mig upp och ner för trappor :( Men var och fick laser idag, så förhoppningsvis ska det med lite is och vila gå över till slut. Hoppas.. Håller tummarna för dig med! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0